Bloggvänner

onsdag 27 juli 2011

Blandad kompott..


                Fina boken från min vän..
                     Kudde från svärmor...
Stockrosor i blom...
Hejsan! villket väder vi har haft i dag :) har haft min goa vän Marie på fika o mycke prat nu i kväll,timmarna flyger i väg..På tal om goa vänner så fick jag den fina boken av en annan go vän! tack Marina, bilderna är ljuvliga bara att drömma sig bort....Sen har jag paket på väg!! spännande...visar er när det landat! Nu ska jag ta vara på denna ljumma sommar kväll o hoppas ni har det gott!bilderna blev blandad kompott...Ha en skön kväll
Kramiz Jessica
 ♥

17 kommentarer:

  1. Tassar in denna ( även här underbara )kväll..bara för att önska dej en fortsatt mysig kväll!
    Visst är det härligt med goda vänner!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Halloj
    Den boken har jag också hi hi den är kanonbra.
    Sååå söt kudde du fått.
    ha de så bäst vännen
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt ute nu!

    Den boken har jag med;) Kanon bra! Fina stockrosor och kudden är så söt!

    Ha det bäst!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Nu är det bara så himla gött ute.Vilken söt kudde och underbara rosor.Ha en fin kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Den boken finns det verkligen mycket vackert i:)
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Åh, den där boken vill jag också ha! Har två andra av Anna Örnberg, älskar hennes böcker, fulla av inspiration, tips och idéer. =)
    Visst var det trist med Winnerbäck? Var på Hooks herrgård och såg honom förra sommaren, var du där? Helg otroligt, vilken konsert!

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  7. Ja, helt ljuvligt väder!! Och jag har tyvärr mest varit inne...packat och packat inför mässan i helgen.
    Tack för kommentaren om väskan! Jag tror det lutar mest åt fyrkantig, den varianten ser mer "arbetad" ut med invikta sömmar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen!

    Den boken finns det mycket inspiration i. Härligt att sommaren har kommit åter. Ha det gott och en trevlig helg önskar jag dig.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Underbart väder :) Njuter i fulla drag, tråkigt dock att semestern är slut :/
    Önskar dig en riktigt mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. hej, tack för kommentaren. Härlig blogg du har, lägger till mig som följare. Finfina saker du fått.//Helen

    SvaraRadera
  11. Stockrosor är verkligen vackra! Ha det fortsatt gott & härligt ! :)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  12. Hej
    Visst är det underbart att det fina vädret har kommit tillbaka :)
    Den boken har jag också :)
    Läser inte så mycket i inredningsböckerna men tittar däremot massvis på bilderna:))
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Visst är det härligt när värmen omsveper oss!:)
    Den här boken är riktigt fin..jag har också en.
    Önskar dig trevlig läsning & en skön helg!

    Varma kramar/Lotta

    SvaraRadera
  14. Alldeles underbart väder, och det ser ut att fortsätta.
    Anna Örnbergs bok är verkligen inspirerande. Köpte några av hennes gamla böcker på loppis häromsistens och fick en hel del idéer från dem också.

    Ha det bra!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  15. Ja de var verkligen gott och blnadad gumman . Men bara fina saker. Åh såna fina blomster. Ha de så bäst och njut av sol och värme..

    Kram Lsia

    SvaraRadera
  16. Hej gumman! Tack för titten hos mej...Ja det är ju inte långt emellan oss precis..Hoppas du har det riktigt gott idag! Vänner är guld värda!!

    SvaraRadera