Bloggvänner

måndag 9 maj 2011

Trevligt besök..

                  Passande mugg i trädgårdstider....
         Inköpt på Papeterian i Göteborg
                  Våffelkalas...
         Kanna ala Lena linderholm...

 När man har trevligt besök går tiden alldeles för fort.. har haft Bettan här i em, o timmarna rusar i väg!Här avnjöts kaffe o våfflor med massor av sylt o grädde på :=) Visst gör värmen att man blir extra trött! man är inte van än! I kväll tittar jag nog på Mamma byter bo, faktiskt riktigt roligt... Ha en skön kväll! kramiz Jessica

10 kommentarer:

  1. Papeterian är en klar favorit bland Göteborgs butikerna. Alltid hittar jag något att ta med hem.
    Väldigt fina grejer som du fick tag i.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du shoppat :)
    Åhh våfflor va gott med sylt o grädde mmmm
    Muggen passar perfekt när du sitter på din altan o njuter bland alla blommor :)
    Ha de så himlans bra gumman
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  3. Åhh..vad gott det ser ut! Förstår att du haft en underbar dag!
    Fina bilder!
    Önskar dej en fortsatt härlig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Gillar din nya trädgårdskopp - riktigt vackert mönster på den
    Ha nu en fin vecka
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Vilken fin mugg...jag bor i Gbg men vet inte vad Papeterian ligger, den butiken har jag helt missat. Så roligt att få anledning att åka in till stan. Ha det gott!/ Sofie

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tack för dina ord hos mig =)
    Vilken fin blogg du har och vilken härlig mugg du har. Kram

    SvaraRadera
  7. Ummm vilket mys ni haft. Och vilka härliga bilder. Kanonsnygg mugg. Perfekt till dig.
    Ha de bara sååå bäst.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Låter som om ni haft en riktigt trevlig eftermiddag! Våfflorna ser verkligen goda ut... =)Hoppas du får en bra dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Mmm så gott med våfflor!

    Tack för din hälsning hos mig. Blir alltid glad av att hitta nya bloggar :)
    Ha en fin dag! Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Det ser gott ut med våfflor. En liknande mugg har jag, dem är så fina,
    Kram Frida

    SvaraRadera