Bloggvänner

tisdag 12 april 2011

Lykta och en Award till..

Smides ornament pryder....
                         
                                     
Zink detaljer......



Måste bara visa er min största lykta.... Den är jag verkligen nöjd med.. smides ornament och zink pryder,Tänk att lyktor får man aldrig för många av.... Nu när vi var i Ullared, hade jag satt en lykta i vagnen... Min kompis sa -men du har ju så många... ja det har jag ju (fick jag erkänna).. så jag satte tillbaka lyktan!! när jag kom hem ÅNGRADE jag mig.... men det var så dags.. f...n.. jag hade ju fått plats med en till hi,hi.... Jaja det finns fler lyktor som står någonstans och väntar på just mig!!! ska nog ta o räkna dem jag har för skojs skull.. .:))))
 sen måste jag ju berätta att jag fick ytterligare en Award av Gunillas ljusglimtar  i dag oxå! tack så mycke vännen!( den får hänga med de övriga )Ha de så bra o på återseende! kramiz Jessica

7 kommentarer:

  1. Halloj, men så fin lykta, och jag har samma syndrom. Lycktsamlare. Men de finns ju sååå många fina så vad ska man göra. Du är värd alla Awarder du får hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Men GRATTIS igen gumman ,du är värd dom hi hi
    Åhhh vilken lykta underbar :)
    Många kramar Nettan

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden !
    Ja lycktor i alla dess former är jag ochså tokig i.Tror man inte kan ha för många....
    Kramiz Mia

    SvaraRadera
  4. AMEN hur GULLIG är du??
    Tack snälla för awarden & grattis till dina..
    Tackar & bugar även för att du vill ha mig på "lista" hihi
    Du ligger på min redan & följare är jag hos dig med...

    Jätte fina bilder på lyktorna.. Men varför lär man sig alldig med att man kan ju faktiskt ångra sig.. hihihi

    Ha det bäst & TACK FÖR ATT DU FINNS!!!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  5. så fina lyktor dom kan man inte få för många utav ...sisst jag var i ullared så hittade jag också flera fina ...man kan ju byta hemma...och ta fram igen ..eller ställa dom ute ..jag är också tokig i dom ...ha det gott 1 kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Jag gör likadant.... velar och velar och ställer tillbaka och sen ångrar jag livet ur mej.

    Ursnygg lykta i allafall!!!

    Kram J

    SvaraRadera
  7. Japp du vännen, den är du värd vetdu'AWARDEN!!
    Vad kul att tvålen ger go doft för den är underbar tycker jag...Ha en bra dag Kramis Gunilla

    SvaraRadera