Bloggvänner

söndag 27 mars 2011

Drömmer....



Clematis är fina
         
                                                                                                                                          
I mina drömmar är jag framme vid sommaren, kortet är taget från min sitt plats på altanen, där sitter jag och ser på blommorna...vi har ingen stor altan, men där är nästan varenda liten blomma välkommen..finns det hjärterum så, Clematisar tycker jag mycket om, passar även bra i kruka. Ser ut genom fönstret och upptäcker snö blask... "dra på trissor" jag som var någon annanstans :)) Dags att vakna upp! vi är ju fortfarande i Mars o fortfarande kan vädret spela oss spratt.. Ha en skön kväll kramiz Jessica

11 kommentarer:

  1. Hej Jessica
    Vilken underbar bild kan man annat än drömma sig bort ....
    Men snart snart är vi där :)
    Ha de så bra
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Ja du..drömde om våren igår...när vi satt ute i solen och fikade....
    Men idag har det varit snöstorm...
    Skönt att vara inne!
    Kram och ha en fortsatt underbar söndag!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Halkade in på en banan och oj va fin blogg du har!! Nu ska jag titta vidare hos dej.

    // Jess

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Här är det världens oväsen hemma hos mig. De håller på att riva i badrummet. Men det får man ju stå ut. Vilka fina bilder ! nu längtar man ju ännu mera till sommaren.Ha det så gott.
    Kramiz mia

    SvaraRadera
  5. Ja nu är längtan stor!
    Idag har snön fallit men nu smält undan och solen skiner härligt!
    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Ja tänk snart får man ligga i hammocken och njuta av allt. Klematisar är bland det vaackraste som man kan ha. Nu drömmer jag med.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. jaa nu får man lov att drömma...går ju sakta dithän! Längtar jag också till blommorna...Ha en bra måndagkväll! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt rostigt blomstöd du har! Klematis är jättefina, men jag vet inte om jag gör fel, för jag lyckas inte så bra med mina. Några tips?
    Ha det så gott i veckan!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Tack för din kommemtar:)
    Åh så fina bilder..vad man längtar när man ser dom:)

    Må så gott
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  10. Visst får vi drömma oss till vår nu. Hörde att det kan komma mer snö i natt. Bara den smälter bort snabbt. Så vackert du har det på din altan.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Mmmm...
    Härlig de ser ut..
    Vågar nästan inte berätta att jag suttit ute med näsan i solen 1,5 timme idag. Var så skönt.
    Ha de å gott vännen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera